Annoncering på sociale medier

fra 2.500 kr. pr. måned

Hos MerkurNord arbejder vi med annoncering på de mest gængse sociale medier: FacebookInstagram og LinkedIn.

Vi arbejder med en stærk strategisk, analytisk og kreativ tilgang, hvor vi hele tiden anvender data fra dine annoncer til at skabe nye og endnu bedre resultater

Scroll ned for mere info

Skaf nye kunder med strategisk annoncering

Vores tilgang er baseret på et længere samarbejde, hvor vi i samspil skaber en kreativ strategi og igennem hele perioden arbejder med at optimere din annoncering. Det gør vi med udgangspunkt i en lang række parametre, der overordnet set kan deles op i optimering af dine annoncer og dine målgrupper.

Vi kører splittests på alle dine annoncer for at finde ud af, hvilke budskaber, formuleringer og grafiske elementer, der virker bedst på dine målgrupper. Samtidig optimerer vi dine målgrupper ud fra deres respons på dine annoncer, hvor vi eksempelvis skaber nye målgrupper ud fra de personer, der minder mest om dem, der har reageret positivt på dine annoncer.

Det kan godt være en kompliceret proces at skabe et effektivt annonce-setup på de sociale medier, og det kræver en struktureret og databaseret tilgang. Derfor tager det også tid at skabe de bedste resultater, hvorfor vi anbefaler, at du som minimum starter med en indsats, der løber over seks måneder. Til det har vi lavet en løsning, men vi kan også hjælpe dig på månedsbasis.

Facebook

Er det største sociale medie i Danmark med 63% af befolkningen som daglige brugere i 2018. Her kan du arbejde med både B2B markedsføring og B2C.

Daglig brug:
2018
0%
2017
0%

Instagram

Er et stort visuelt medie i Danmark med 24% af befolkningen som daglige brugere i 2018. Mediet vokser hurtigt i Danmark og egner sig særligt godt til gode visuelle elementer, der kan inspirere målgruppen.

Daglig brug:
2018
0%
2017
0%

LinkedIn

Er det største faglige sociale netværk i Danmark med 28% af befolkningen, som har en profil i 2018. Mediet egner sig særligt godt til B2B markedsføring og vokser stødt frem i Danmark.

Procentandel der har LinkedIn:
2018
0%
2017
0%

Hvorfor skal du annoncere på de sociale medier?

Siden Mark Zuckerberg i sin studietid fik ideen til Facebook og indtil i dag, er antallet af brugere på de sociale medier eksploderet og deraf også antallet af forskellige sociale medier.

De sociale mediers fremvækst har ændret samfundet markant, men det har også haft en enorm betydning for den digitale markedsføring og har fuldstændig ændret, hvordan virksomhederne bør gribe det an.

Med de sociale medier har du en lang række muligheder for ramme dine målgrupper endnu mere præcist og samtidig kommunikere direkte med dem der, hvor de er. Vi får nemlig en uendelig mængde data på dine målgrupper og deres adfærd gjort tilgængelig gennem de sociale medier, der muliggør mere præcis kommunikation og dermed bedre resultater.

Vil du have en vækstskabende strategisk samarbejdspartner nu?