Nyhedsbrevet er dødt! Det er måske en af de mest kontroversielle overskrifter, jeg længe har skrevet, og den skal også tages med en gran salt. Når jeg siger, at nyhedsbrevet er dødt, henviser jeg til det klassiske nyhedsbrev, som er den model, de fleste virksomheder stadig arbejder ud fra. Det klassiske nyhedsbrev er den der månedlige mail, hvor der kommer et par nyheder fra organisationen og det nyeste aktuelle tilbud. For Karsten nede fra regnskabs mor på 70 år er det måske meget sjovt, men for alle dine kunder, er det fuldstændigt ligegyldigt.
Formår du at kombinere de to metoder i dit nyhedsbrev, vil det ikke længere blot være et nyhedsbrev, men en værdifuld mail, hvor modtageren i den grad får noget ud af at læse den. Du kan naturligvis stadig kombinere dine historier med et aktuelt emne inden for dit område, eller præsentere et tilbud der kan hjælpe dem ud af den knibe, som du lige har fortalt dem om og så videre og så videre. Hvis du vil vide mere om, hvordan du kan booste dine nyhedsbreve og det salg, de skaber, er du meget velkommen til at kontakte mig via kontaktformularen til en uforpligtende snak om din E-mail Marketing.
Formår du at kombinere de to metoder i dit nyhedsbrev, vil det ikke længere blot være et nyhedsbrev, men en værdifuld mail, hvor modtageren i den grad får noget ud af at læse den. Du kan naturligvis stadig kombinere dine historier med et aktuelt emne inden for dit område, eller præsentere et tilbud der kan hjælpe dem ud af den knibe, som du lige har fortalt dem om og så videre og så videre. Hvis du vil vide mere om, hvordan du kan booste dine nyhedsbreve og det salg, de skaber, er du meget velkommen til at kontakte mig via kontaktformularen til en uforpligtende snak om din E-mail Marketing.
+45 21 89 55 00 | kontakt@merkurnord.dk