LØSNINGEN
Test og analyser gør Danmark attraktiv
Med udgangspunkt i Destination Sjællands forretningsstrategi har vi arbejdet på en strategisk annonceindsats på tværs af forskellige kanaler med formålet om at lave annoncer, der skaber værdifuld trafik til Destination Sjælland og deres aktører.
Vi har særligt haft fokus på at gøre Destination Sjællands områder og oplevelser attraktive gennem annoncering på sociale medier, hvor vi har udbredt kendskabet til Destination Sjælland og præget de forskellige målgrupper ud fra differentierede annoncetyper, ligesom vi også har arbejdet strategisk med søge- og displayannoncer på Google og YouTube som en del af indsatsen.
Vores arbejde har bestået af alt fra test af forskellige målgrupper og forskelligt kreativt content til grundige søgeordsanalyser for at kunne lave de mest optimerede og konverteringsparate annoncer- og kampagnesæt.
Under hele forløbet har vi haft et stort fokus på løbende at arbejde med data for at kunne effektivisere fremtidige kampagner og konstant at holde Destination Sjælland relevante for deres målgrupper.