KONTAKT
GO2FITNESS

Annoncering på sociale medier med stærke resultater

Her kan du læse, hvordan vi har hjulpet Go2fitness med at udbrede kendskabet til deres kampagner og skaffe nye medlemmer gennem annoncering på sociale medier. Vi har haft et strategisk samarbejde, hvor vi med afsæt i Go2fitness’ aktuelle tilbudskampagner, har opbygget målrettede kampagnesæt med levende kreativer, som er blevet strategisk målrettet deres geografiske områder med stærke resultater til følge.


Scroll ned for mere info
OM GO2FITNESS

Go2fitness – et træningscenter for hele familien

Go2fitness er en kæde af fitnesscentre med fokus på træning for hele familien. De er med 10 centre bredt repræsenteret på Sjælland og Falster, hvor de med flotte faciliteter, moderne maskiner og et bredt udvalg af hold kan tilfredsstille de flestes træningsbehov.

UDFORDRINGEN

Konverteringsfokuserede kampagner med målbare resultater

Go2fitness søgte efter en strategisk samarbejdspartner, som sikkert og målrettet kunne omdanne deres aktuelle tilbudskampagner til stærke og konverteringsfokuserede kampagnesæt på de sociale medier. Kampagnesættene skulle dertil øge deres synlighed, skabe større interaktion med deres målgruppe og skaffe nye, betalende medlemmer. Afslutningsvis var det vigtigt for dem med en agil samarbejdspartner, der løbende kunne tilpasse indsatserne til de geografiske områder, hvor der periodevis var behov for et større fokus.

LØSNINGEN

Databaserede kampagner med et målrettet konverteringsfokus

Med afsæt i kædens aktuelle tilbudskampagner omdannede vi disse til målrettede annonceringskampagner på sociale medier med fokus på deres USP’er og tilbuddene som konverteringstrigger. Kampagnerne blev udarbejdet med levende videocontent og stilrene billedkreativer, hvor kampagnernes hovedbudskab tydeligt trådte frem, så modtageren hurtigt kunne aflæse kampagnernes budskab. Vi anvendte hertil et struktureret setup for A/B-splittests, hvor vi testede effekten af det forskellige content op imod hinanden – både copywritings og kreativer blev testet. Den strukturerede tilgang til disse tests betød, at vi hele tiden kunne tage vores learnings med fra den enkelte kampagne til den næste, og vi på den måde kunne øge effekten af den enkelte kampagne.

I samarbejdet har vi arbejdet med:

RESULTATET

Øget interaktion fra målgruppen og nye, betalende medlemmer

Vores store fokus på databaseret og værdiskabende kommunikation med kædens USP’er og tilbud som bærende triggere har givet massiv effekt på resultaterne. Vi har opnået en stærk tilstedeværelse og en øget interaktion fra målgruppen samtidig med, at vi har øget tilgangen af nye, betalende medlemmer til deres centre.

I samarbejdet har vi opnået:

OM GO2FITNESS

Go2fitness – et træningscenter for hele familien

Go2fitness er en kæde af fitnesscentre med fokus på træning for hele familien. De er med 10 centre bredt repræsenteret på Sjælland og Falster, hvor de med flotte faciliteter, moderne maskiner og et bredt udvalg af hold kan tilfredsstille de flestes træningsbehov.

UDFORDRINGEN

Konverteringsfokuserede kampagner med målbare resultater

Go2fitness søgte efter en strategisk samarbejdspartner, som sikkert og målrettet kunne omdanne deres aktuelle tilbudskampagner til stærke og konverteringsfokuserede kampagnesæt på de sociale medier. Kampagnesættene skulle dertil øge deres synlighed, skabe større interaktion med deres målgruppe og skaffe nye, betalende medlemmer. Afslutningsvis var det vigtigt for dem med en agil samarbejdspartner, der løbende kunne tilpasse indsatserne til de geografiske områder, hvor der periodevis var behov for et større fokus.

LØSNINGEN

Databaserede kampagner med et målrettet konverteringsfokus

Med afsæt i kædens aktuelle tilbudskampagner omdannede vi disse til målrettede annonceringskampagner på sociale medier med fokus på deres USP’er og tilbuddene som konverteringstrigger. Kampagnerne blev udarbejdet med levende videocontent og stilrene billedkreativer, hvor kampagnernes hovedbudskab tydeligt trådte frem, så modtageren hurtigt kunne aflæse kampagnernes budskab. Vi anvendte hertil et struktureret setup for A/B-splittests, hvor vi testede effekten af det forskellige content op imod hinanden – både copywritings og kreativer blev testet. Den strukturerede tilgang til disse tests betød, at vi hele tiden kunne tage vores learnings med fra den enkelte kampagne til den næste, og vi på den måde kunne øge effekten af den enkelte kampagne.

I samarbejdet har vi arbejdet med:

RESULTATET

Øget interaktion fra målgruppen og nye, betalende medlemmer

Vores store fokus på databaseret og værdiskabende kommunikation med kædens USP’er og tilbud som bærende triggere har givet massiv effekt på resultaterne. Vi har opnået en stærk tilstedeværelse og en øget interaktion fra målgruppen samtidig med, at vi har øget tilgangen af nye, betalende medlemmer til deres centre.

I samarbejdet har vi opnået:

Vil I have en vækstskabende
strategisk samarbejdspartner nu?​​​​​

Skriv til Daniel

KONTAKT

KOMPETENCER

INFORMATION

SERVICE

© 2024 MerkurNord
crossmenu