Hjemmesiden er et af jeres vigtigste redskaber til at overbevise potentielle kunder om at købe jeres produkter eller ydelser. Det er jeres salgsplatform – og kun jeres salgsplatform. Her sætter I dagsordenen! Det er her, I skal formidle jeres budskaber og overbevise kunden om, at netop jeres produkter eller løsninger er de bedste på markedet. Derfor er en kreativ strategi og professionel hjemmeside altafgørende for jeres salg og vækst.
En hjemmeside skal fortælle historien om jeres virksomhed. Den skal få læseren til at forstå, hvilke budskaber I gerne vil ud med – og hvorfor I gerne vil ud med dem.
Med internettet er verden blevet mindre og udbuddet af forskellige varer er mangedoblet. Kunderne kan vælge mellem tusindvis af produkter på internettet og søge sig frem til lige præcis det produkt, de ønsker. Derfor kan det være svært for en virksomhed at skille sig ud fra mængden.
Kunderne slår ofte produkter eller virksomheder op på nettet, og derfor er en hjemmeside altafgørende for jeres virksomheds chance for at overbevise kunderne om, at det er lige præcis jeres produkt, de skal vælge.
Der kan være flere grunde til, at I overvejer at få en bekendt til at lave dit website. Måske vil I gerne spare penge, eller måske kan I ikke overskue at kontakte et professionelt bureau, fordi I er bange for, hvad I binder jer til.
Måske sparer I rigtigt nok penge på den korte bane, men jeres konkurrenter vil hurtigt overgå jer på design og funktionalitet, hvis de anvender et professionelt bureau – og det kan koste jer dyrt i længden.
Fordelene ved at vælge et professionelt bureau rækker altså meget længere i det lange løb.
Du har måske prøvet at gå ind i en butik, du ikke kendte på forhånd, hvor ekspedienten ikke skænker dig et blik og kun meget nødigt besvarer dine spørgsmål, fordi vedkommende har lidt mere travlt med at snakke med sin kollega.
Det er lidt samme indtryk man får, når man kommer ind på et website med halvkedelige billeder og den standardskrifttype, der nu lige hørte til den gratis prøvemåned hos hjemmesideudbyderen: Ikke særlig imponerende.
For forhåbentlig ved I selv, hvad jeres budskaber er, og hvad jeres produkter kan. Men det ved den kunde, der klikker sig ind på jeres website for første gang altså ikke. Derfor nytter det ikke noget at have et fremragende produkt, hvis hjemmesiden ikke udstråler den kvalitet.
Selvom det på enhver hjemmeside er vigtigt, at alt er i orden, er det især på en webshop helt essentielt, at alt fungerer, som det skal. Kundeoplevelsen bliver markant forringet af, hvis jeres webshop har mangler, som går ud over troværdigheden, og kunden vil være enormt hurtig til at klikke sig ind på en konkurrerende webshop i stedet. Jeres webshops troværdighed er ligeledes særdeles afhængig af, om alle elementerne er opsat i et brugervenligt og imødekommende design, der drager kunderne til at købe jeres produkter.
Statiske, ensformige produktbeskrivelser eller kedelige billeder vil næppe overbevise kunden om at købe jeres produkt. Derfor er der nødt til at blive tænkt kreativt og skrives overbevisende tekster, der samtidig er troværdige. Troværdighed er nemlig en afgørende faktor i forhold til, om kunden vælger at købe dit produkt.
Et professionelt bureau med en intern tekstforfatter klarer de levende produktbeskrivelser for jer, og en fotograf sørger for spændende, kreative vinkler. Det er altså vigtigt med produktvideoer, flotte billeder og opdaterede produktbeskrivelser – og altid at gøre alt for, at kunden modtager produktet med nyvakt interesse.
En hjemmeside skal fortælle historien om jeres virksomhed. Den skal få læseren til at forstå, hvilke budskaber I gerne vil ud med – og hvorfor I gerne vil ud med dem.
Med internettet er verden blevet mindre og udbuddet af forskellige varer er mangedoblet. Kunderne kan vælge mellem tusindvis af produkter på internettet og søge sig frem til lige præcis det produkt, de ønsker. Derfor kan det være svært for en virksomhed at skille sig ud fra mængden.
Kunderne slår ofte produkter eller virksomheder op på nettet, og derfor er en hjemmeside altafgørende for jeres virksomheds chance for at overbevise kunderne om, at det er lige præcis jeres produkt, de skal vælge.
Der kan være flere grunde til, at I overvejer at få en bekendt til at lave dit website. Måske vil I gerne spare penge, eller måske kan I ikke overskue at kontakte et professionelt bureau, fordi I er bange for, hvad I binder jer til.
Måske sparer I rigtigt nok penge på den korte bane, men jeres konkurrenter vil hurtigt overgå jer på design og funktionalitet, hvis de anvender et professionelt bureau – og det kan koste jer dyrt i længden.
Fordelene ved at vælge et professionelt bureau rækker altså meget længere i det lange løb.
Du har måske prøvet at gå ind i en butik, du ikke kendte på forhånd, hvor ekspedienten ikke skænker dig et blik og kun meget nødigt besvarer dine spørgsmål, fordi vedkommende har lidt mere travlt med at snakke med sin kollega.
Det er lidt samme indtryk man får, når man kommer ind på et website med halvkedelige billeder og den standardskrifttype, der nu lige hørte til den gratis prøvemåned hos hjemmesideudbyderen: Ikke særlig imponerende.
For forhåbentlig ved I selv, hvad jeres budskaber er, og hvad jeres produkter kan. Men det ved den kunde, der klikker sig ind på jeres website for første gang altså ikke. Derfor nytter det ikke noget at have et fremragende produkt, hvis hjemmesiden ikke udstråler den kvalitet.
Selvom det på enhver hjemmeside er vigtigt, at alt er i orden, er det især på en webshop helt essentielt, at alt fungerer, som det skal. Kundeoplevelsen bliver markant forringet af, hvis jeres webshop har mangler, som går ud over troværdigheden, og kunden vil være enormt hurtig til at klikke sig ind på en konkurrerende webshop i stedet. Jeres webshops troværdighed er ligeledes særdeles afhængig af, om alle elementerne er opsat i et brugervenligt og imødekommende design, der drager kunderne til at købe jeres produkter.
Statiske, ensformige produktbeskrivelser eller kedelige billeder vil næppe overbevise kunden om at købe jeres produkt. Derfor er der nødt til at blive tænkt kreativt og skrives overbevisende tekster, der samtidig er troværdige. Troværdighed er nemlig en afgørende faktor i forhold til, om kunden vælger at købe dit produkt.
Et professionelt bureau med en intern tekstforfatter klarer de levende produktbeskrivelser for jer, og en fotograf sørger for spændende, kreative vinkler. Det er altså vigtigt med produktvideoer, flotte billeder og opdaterede produktbeskrivelser – og altid at gøre alt for, at kunden modtager produktet med nyvakt interesse.
+45 21 89 55 00 | kontakt@merkurnord.dk