RESULTATET
En klar strategi med fuldt fokus på brand og massiv tilstedeværelse
Den strategiske allround markedsføringsindsats kan både ses og mærkes. Der er udviklet en klar strategi for Bin2Bils branding- og markedsføringsaktiviteter, der sætter rammen for kernefortællingen, indholdet af kommunikationen og deres strategiske indsatsområder, herunder marketingsmix og målsætninger.
Imens en fokuseret annonceringsindsats på sociale medier og Google har generereret knap 10,5 millioner eksponeringer i 2022, har en gennemarbejdet contentplan på sociale medier udmundet sig i en øget rækkevidde på 143,5 %, som bliver fulgt op af en stigning på +16 % i besøgende på hjemmesiden fra organiske søgninger på Google, der er opnået gennem den målrettede SEO-indsats.
Indsatsen har samlet set givet rigtig fine resultater det første års tid, hvor der er opnået en markant stigning i Bin2Bils online tilstedeværelse, og deres kernefortælling hele vejen har været i fokus med levende, relevant og kreativt indhold. Samarbejdet fortsætter i 2023, hvor der fortsat er fokus på en samlet og strategisk indsats, der understøtter og bidrager til at udvikle Bin2Bils brand.