KONTAKT
DITOBUS

En ny og moderne hjemmeside er kommet på hjulene

Her kan du læse om vores arbejde med DitoBus, der blandt andet inkluderer design og udvikling af en ny hjemmeside, hvor både design, brugervenlighed og indhold har spillet ind i forbedringen af kundernes brugeroplevelse.


Kontakt os - Knap
Scroll ned for mere info
OM DITOBUS

Kvalitetsrejser og gode busoplevelser

DitoBus Gruppen A/S er et busselskab, som varetager tre forskellige typer bustrafik fordelt på underselskaberne Excursions, som er turistbusser; Servicetrafik, som er minibusser til eksempelvis handicappede; og Linjetrafik, der blandt andet driver Movias rutebusser på Sjælland. DitoBus har et mål om at være blandt de største og bedste inden for busdrift i hele Danmark, og de går derfor meget op i, at deres kunder forbinder DitoBus-rejser med kvalitet og gode oplevelser.

UDFORDRINGEN

DitoBus søgte efter et kreativt full-service bureau

DitoBus søgte et full-service digitalt bureau med sans for detaljen, der kunne påtage sig ansvaret for udviklingen af deres nye hjemmeside og strategisk løfte den til et mere moderne og tidssvarende niveau – design- og indholdsmæssigt såvel som teknisk. En udfordring virksomheden desuden oplevede var, at kunder, der havde glemt noget i en bus, i mangel på information ofte kontaktede et forkert underselskab eller en forkert afdeling i forsøget på at finde deres tabte hittegods. Dette resulterede i, at DitoBus brugte mange unødige ressourcer på at hjælpe og guide kunderne til det rette sted, og ligeledes resulterede det i, at kunderne blev unødigt frustrerede over deres lange behandlingstid.

LØSNINGEN

En ny og moderne hjemmeside med strategiske og intelligente funktioner

Vi har designet og udviklet en moderne og responsiv hjemmeside med avancerede funktioner, der passer til de strategiske udfordringer og muligheder, der findes i branchen og hos en virksomhed af DitoBus’ størrelse. For at minimere kundernes købsrejse har vi blandt andet placeret et avanceret tilbudsmodul på forsiden, der er integreret med Google Maps, så brugeren meget hurtigt og nemt kan udfylde deres destination, afhentningssted og -tidspunkt for med det samme at få et direkte tilbud fra DitoBus.

LØSNINGEN

"Har du glemt noget?"-funktion

For at imødekomme udfordringen, hvor passergerene henvendte sig til den forkerte afdeling for at finde deres tabte hittegods, så har vi udviklet en ”Har du glemt noget?”-funktion, hvor kunden digitalt, allerede inden der opstår personlig kontakt, kan svare på nogle få spørgsmål og ud fra sine svar ledes direkte til kontaktoplysningerne på det korrekte hittegodscenter.

LØSNINGEN

Kreativ kommunikation og digital annoncering

Efter den succesfulde lancering af DitoBus’ nye hjemmeside har vi indgået aftaler om fast samarbejde, hvori vi varetager dele af selskabets kreative kommunikation og markedsføring samt digitale annoncering.

OM DITOBUS

Kvalitetsrejser og gode busoplevelser

DitoBus Gruppen A/S er et busselskab, som varetager tre forskellige typer bustrafik fordelt på underselskaberne Excursions, som er turistbusser; Servicetrafik, som er minibusser til eksempelvis handicappede; og Linjetrafik, der blandt andet driver Movias rutebusser på Sjælland. DitoBus har et mål om at være blandt de største og bedste inden for busdrift i hele Danmark, og de går derfor meget op i, at deres kunder forbinder DitoBus-rejser med kvalitet og gode oplevelser.

UDFORDRINGEN

DitoBus søgte efter et kreativt full-service bureau

DitoBus søgte et full-service digitalt bureau med sans for detaljen, der kunne påtage sig ansvaret for udviklingen af deres nye hjemmeside og strategisk løfte den til et mere moderne og tidssvarende niveau – design- og indholdsmæssigt såvel som teknisk. En udfordring virksomheden desuden oplevede var, at kunder, der havde glemt noget i en bus, i mangel på information ofte kontaktede et forkert underselskab eller en forkert afdeling i forsøget på at finde deres tabte hittegods. Dette resulterede i, at DitoBus brugte mange unødige ressourcer på at hjælpe og guide kunderne til det rette sted, og ligeledes resulterede det i, at kunderne blev unødigt frustrerede over deres lange behandlingstid.

LØSNINGEN

En ny og moderne hjemmeside med strategiske og intelligente funktioner

Vi har designet og udviklet en moderne og responsiv hjemmeside med avancerede funktioner, der passer til de strategiske udfordringer og muligheder, der findes i branchen og hos en virksomhed af DitoBus’ størrelse. For at minimere kundernes købsrejse har vi blandt andet placeret et avanceret tilbudsmodul på forsiden, der er integreret med Google Maps, så brugeren meget hurtigt og nemt kan udfylde deres destination, afhentningssted og -tidspunkt for med det samme at få et direkte tilbud fra DitoBus.

LØSNINGEN

"Har du glemt noget?"-funktion

For at imødekomme udfordringen, hvor passergerene henvendte sig til den forkerte afdeling for at finde deres tabte hittegods, så har vi udviklet en ”Har du glemt noget?”-funktion, hvor kunden digitalt, allerede inden der opstår personlig kontakt, kan svare på nogle få spørgsmål og ud fra sine svar ledes direkte til kontaktoplysningerne på det korrekte hittegodscenter.

LØSNINGEN

Kreativ kommunikation og digital annoncering

Efter den succesfulde lancering af DitoBus’ nye hjemmeside har vi indgået aftaler om fast samarbejde, hvori vi varetager dele af selskabets kreative kommunikation og markedsføring samt digitale annoncering.

Vil I have en vækstskabende
strategisk samarbejdspartner nu?​​​​​

Skriv til Emma

KONTAKT

KOMPETENCER

INFORMATION

SERVICE

© 2024 MerkurNord
crossmenu