KONTAKT
DRAGSHOLM SPAREKASSE

En sparekasse med nærvær og relevans på sine sociale medier

Her kan du læse om, hvordan vi har bidraget til at synliggøre Dragsholm Sparekasse på sociale medier og samtidig omsætte deres strategiske budskaber til relevante og nærværende historier til målgrupperne.


Scroll ned for mere info
OM DRAGSHOLM SPAREKASSE

En sparekasse der beror på pålidelighed og tilgængelighed

Dragsholm Sparekasse er en sparekasse med afdelinger i Asnæs og Kalundborg, hvis værdier beror på pålidelighed, tilgængelighed og at være lokalt forankrede. De har både erhvervs- og privatkunder, hvor de fokuserer på at tilbyde kompetent og skræddersyet vejledning til alle. Sammen med deres tilgængelighedsprincip ligger et mål om at være synlige og til stede i lokalområdet.

UDFORDRINGEN

De ønskede en større digital tilstedeværelse og en skarp profil

Dragsholm Sparekasse ønskede at forbedre deres digitale tilstedeværelse på blandt andet sociale medier. Hertil var det både vigtigt, at deres profil var skarp og genkendelig, og at de ramte de rigtige målgrupper med relevant indhold. En af deres strategiske målgrupper er unge under 20 år i Odsherred og Kalundborg, som de havde et specifikt ønske om at ramme online.

LØSNINGEN

Et aktivt samarbejde med kreativ og moderne kommunikation

Vi har designet en profil til Dragsholm Sparekasses sociale medier, som let kan genkendes i layoutet på hjemmesiden og i deres fysiske salgsmateriale.

Samtidig har vi indgået et samarbejde, hvor vi på fast basis producerer strategisk indhold til Sparekassens Facebook-, Instagram- og LinkedIn-profiler, så de selv kan fokusere fuldt ud på at give deres kunder den bedste service.

LØSNINGEN

Nærværende og forebyggende rådgivning

I samarbejdet har vi fungeret som en proaktiv sparringspartner, der har genereret relevant indhold til Dragsholm Sparekasses mange kunder, der blandt andet inkluderer de gode fortællinger fra dagligdagen, tips og råd, og information om hvordan Dragsholm Sparekasse er til stede i lokalområdet. Fokus har været på at levere informationen, når den er aktuel og indflette virksomhedens kernebudskaber i udvalgte opslag ved hjælp af storytelling. Ved at bringe fortællinger i øjenhøjde har vi udviklet indhold, der skaber værdi for Sparekassens forskellige strategiske målgrupper, og som samtidig opfylder deres ønske om at være nærværende og forebyggende i deres rådgivning.

LØSNINGEN

Strømlinet digital kommunikation

Vi har hjulpet med hele processen vedrørende Dragsholm Sparekasses digitale tilstedeværelse fra strategi og planlægning over eksekvering til databaseret opfølgning.

Arbejdet har strømlinet Dragsholm Sparekasses digitale kommunikation og tilpasset denne til deres strategiske målgrupper, imens det har skabt nye online markedsføringskanaler og et utal af nye og spændende fremtidsmuligheder for deres digitale markedsføring og branding.

OM DRAGSHOLM SPAREKASSE

En sparekasse der beror på pålidelighed og tilgængelighed

Dragsholm Sparekasse er en sparekasse med afdelinger i Asnæs og Kalundborg, hvis værdier beror på pålidelighed, tilgængelighed og at være lokalt forankrede. De har både erhvervs- og privatkunder, hvor de fokuserer på at tilbyde kompetent og skræddersyet vejledning til alle. Sammen med deres tilgængelighedsprincip ligger et mål om at være synlige og til stede i lokalområdet.

UDFORDRINGEN

De ønskede en større digital tilstedeværelse og en skarp profil

Dragsholm Sparekasse ønskede at forbedre deres digitale tilstedeværelse på blandt andet sociale medier. Hertil var det både vigtigt, at deres profil var skarp og genkendelig, og at de ramte de rigtige målgrupper med relevant indhold. En af deres strategiske målgrupper er unge under 20 år i Odsherred og Kalundborg, som de havde et specifikt ønske om at ramme online.

LØSNINGEN

Et aktivt samarbejde med kreativ og moderne kommunikation

Vi har designet en profil til Dragsholm Sparekasses sociale medier, som let kan genkendes i layoutet på hjemmesiden og i deres fysiske salgsmateriale.

Samtidig har vi indgået et samarbejde, hvor vi på fast basis producerer strategisk indhold til Sparekassens Facebook-, Instagram- og LinkedIn-profiler, så de selv kan fokusere fuldt ud på at give deres kunder den bedste service.

LØSNINGEN

Nærværende og forebyggende rådgivning

I samarbejdet har vi fungeret som en proaktiv sparringspartner, der har genereret relevant indhold til Dragsholm Sparekasses mange kunder, der blandt andet inkluderer de gode fortællinger fra dagligdagen, tips og råd, og information om hvordan Dragsholm Sparekasse er til stede i lokalområdet. Fokus har været på at levere informationen, når den er aktuel og indflette virksomhedens kernebudskaber i udvalgte opslag ved hjælp af storytelling. Ved at bringe fortællinger i øjenhøjde har vi udviklet indhold, der skaber værdi for Sparekassens forskellige strategiske målgrupper, og som samtidig opfylder deres ønske om at være nærværende og forebyggende i deres rådgivning.

LØSNINGEN

Strømlinet digital kommunikation

Vi har hjulpet med hele processen vedrørende Dragsholm Sparekasses digitale tilstedeværelse fra strategi og planlægning over eksekvering til databaseret opfølgning.

Arbejdet har strømlinet Dragsholm Sparekasses digitale kommunikation og tilpasset denne til deres strategiske målgrupper, imens det har skabt nye online markedsføringskanaler og et utal af nye og spændende fremtidsmuligheder for deres digitale markedsføring og branding.

Vil I have en vækstskabende
strategisk samarbejdspartner nu?​​​​​

Skriv til Daniel

KONTAKT

KOMPETENCER

INFORMATION

SERVICE

© 2024 MerkurNord
crossmenu