KONTAKT

Nytænkende og kreative kampagner øger interaktionen

Vi har i flere år haft et strategisk samarbejde med EDC Erland’s om at gøre dem mere synlige i markedet og positionere dem som en relevant og nærværende ejendomsmægler med henblik på at øge deres invitationsrate. Denne løbende opgave har vi løst med en kreativ tilgang, hvor vi har opbygget og eksekveret en række kreative kampagner på tværs af deres medier, som har betydet, at de har skabt flere kunderelationer, øget synligheden og udvidet målgruppeinteraktionen.


Scroll ned for mere info
EDC ERLAND'S

Lokal og nærværende ejendomsmægler i Holbæk

EDC Erland’s er en ejendomsmægler beliggende centralt i Holbæk by, som er dybt forankret i lokallivet og sætter en stor ære i at være nærværende og følge kunden hele vejen igennem salgsprocessen. EDC Erland’s sætter altid den enkelte kunde i centrum, og det kan især ses i deres høje kundetilfredshedsniveau. Foruden salg af helårsboliger er EDC Erland’s også specialiseret inden for salg af sommerhuse og køberådgivning.

UDFORDRINGEN

Styrke positionen på markedet og øge synligheden

EDC Erland’s ønskede en aktiv samarbejdspartner, der løbende kunne udvikle og eksekvere kreative kampagner på tværs af deres medier med henblik på at øge deres synlighed overfor målgruppen, øge interaktionen med denne samt øge deres invitationsrate til ejendomsvurderinger.

LØSNINGEN

Kreative kampagner på trykte og sociale medier med værdiskabende kommunikation og strategiske budskaber

Med afsæt i EDC Erland’s unikke målgrupper har vi igennem tiden udviklet en bred vifte af forskellige kampagner, som hver isæt satte fokus på et højaktuelt emne samtidig med, at de positionerede EDC Erland’s som en lokal, dygtig og nærværende ejendomsmægler med afsæt i deres hovedbudskaber.

Kampagner blev udviklet som tværmedielle kampagner, hvor kreative flyers til omdeling, som skilte sig ud fra mængden, blev kombineret med interaktionsskabende content på sociale medier med deres hjemmeside som datasamlingspunkt. Kampagner blev alle skabt i et unikt univers for EDC Erland’s med en klar grafisk profil, som tydeligt adskilte dem fra deres konkurrenter, hvor brugerne blev involveret i små gåder og gættelæge, som havde til formål at øge interaktionen. Kampagnerne blev hertil distribueret videre ud på de sociale medier ved hjælp af effektiv annoncering, hvor data både bidrog til optimering af kampagnebudskaber, copywritings og kreativer samt optimering af deres målgrupper.

Viften af kampagnerne spænder vidt og kan ses i overskrifter her:

RESULTATET

Markante resultater og øget interaktion

EDC Erland’s kampagner har samlet set genereret en massiv tilstedeværelse overfor målgruppen og har samtidig sikret en øget interaktion med målgruppen, som har medført, at deres budskaber er kommet igennem til modtagerne samt styrket deres positionering som en lokal og nærværende ejendomsmægler.
Kampagnerne har samlet set haft en markant rækkevidde og genereret en flot interaktion fra målgruppen i form af likes, kommentarer og deltagelse i deres konkurrencer.

EDC ERLAND'S

Lokal og nærværende ejendomsmægler i Holbæk

EDC Erland’s er en ejendomsmægler beliggende centralt i Holbæk by, som er dybt forankret i lokallivet og sætter en stor ære i at være nærværende og følge kunden hele vejen igennem salgsprocessen. EDC Erland’s sætter altid den enkelte kunde i centrum, og det kan især ses i deres høje kundetilfredshedsniveau. Foruden salg af helårsboliger er EDC Erland’s også specialiseret inden for salg af sommerhuse og køberådgivning.

UDFORDRINGEN

Styrke positionen på markedet og øge synligheden

EDC Erland’s ønskede en aktiv samarbejdspartner, der løbende kunne udvikle og eksekvere kreative kampagner på tværs af deres medier med henblik på at øge deres synlighed overfor målgruppen, øge interaktionen med denne samt øge deres invitationsrate til ejendomsvurderinger.

LØSNINGEN

Kreative kampagner på trykte og sociale medier med værdiskabende kommunikation og strategiske budskaber

Med afsæt i EDC Erland’s unikke målgrupper har vi igennem tiden udviklet en bred vifte af forskellige kampagner, som hver isæt satte fokus på et højaktuelt emne samtidig med, at de positionerede EDC Erland’s som en lokal, dygtig og nærværende ejendomsmægler med afsæt i deres hovedbudskaber.

Kampagner blev udviklet som tværmedielle kampagner, hvor kreative flyers til omdeling, som skilte sig ud fra mængden, blev kombineret med interaktionsskabende content på sociale medier med deres hjemmeside som datasamlingspunkt. Kampagner blev alle skabt i et unikt univers for EDC Erland’s med en klar grafisk profil, som tydeligt adskilte dem fra deres konkurrenter, hvor brugerne blev involveret i små gåder og gættelæge, som havde til formål at øge interaktionen. Kampagnerne blev hertil distribueret videre ud på de sociale medier ved hjælp af effektiv annoncering, hvor data både bidrog til optimering af kampagnebudskaber, copywritings og kreativer samt optimering af deres målgrupper.

Viften af kampagnerne spænder vidt og kan ses i overskrifter her:

RESULTATET

Markante resultater og øget interaktion

EDC Erland’s kampagner har samlet set genereret en massiv tilstedeværelse overfor målgruppen og har samtidig sikret en øget interaktion med målgruppen, som har medført, at deres budskaber er kommet igennem til modtagerne samt styrket deres positionering som en lokal og nærværende ejendomsmægler.
Kampagnerne har samlet set haft en markant rækkevidde og genereret en flot interaktion fra målgruppen i form af likes, kommentarer og deltagelse i deres konkurrencer.

Vil I have en vækstskabende
strategisk samarbejdspartner nu?​​​​​

Skriv til Emma

KONTAKT

KOMPETENCER

INFORMATION

SERVICE

© 2024 MerkurNord
crossmenu